comenzi@sunnytime.ro - NON-STOP  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Transport si retururi

Livrarea produselor

Livrarea produselor se realizeaza prin Urgent Cargus in circa 1-2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc. Costul transportului este de 17 lei. Pentru comenzi mai mari de 150 lei transportul este gratuit.

Dreptul de retragere

 

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, potrivit O.U.G. nr.34/2014.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Dacă pe site există opţiunea de a completa şi transmite electronic informaţiile privind retragerea sa din contract, se vor introduce  următoarele: "Puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru [introduceţi adresa de internet] formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere”.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 

 

 

Consecinţele retragerii.

 

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Înmânaţi PRODUSELE direct nouă prin curierul rapid Urgent Cargus, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

            Dreptul de retragere prevăzut de O.U.G. nr.34/2014 se aplică la ceasuri și ochelari de soare.

        Dreptul de retragere se poate exercita doar daca produsul inapoiat este perfect nou (asa cum a fost vandut), in cutia originala si cu toate accesoriile vandute, si nu in cazul in care prezinta urme de folosire ori a fost folosit contrar instructiunilor de folosire, fiind defect, ori lipsesc componente/accesorii/cutia originala. In orice situatie, Vanzatorul va intocmi la primirea produsului un Proces-Vebal privind starea acestuia, pe deplin opozabil consumatorului. In cazul in care produsul nu mai poate fi revandut datorita starii in care se afla si nu ne afla intr-una din situatiile de lipsa de conformitate, cumparatorului i se poate returna produsul in starea in care se afla, cu conditia suportarii costurilor de returnare si a celorlaltor costuri ocazionate. Consumatorul are obligatia de a achita catre Vanzator toate costurile ocazionate cu sesizarea/solicitarea sa, cum ar fi costul constatarii si costul de transport retur al produsului. Plata integrala de catre Consumator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa-i poata restitui acestuia produsul. In situatia in care Consumatorul refuza sa achite aceste costuri in termen de 5 zile lucratoare, acesta va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati, din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului.

 

  
  

  

Filtreaza dupa brand

  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?